Today is 24th June 2021 and I'm here. Again?

 


Hey!!! I'm here again?

What happen to my blog? 

Bila masanya saya delete semua posting dalam ni?

Tapi setelah diingat-ingatkan semula, iye sayalah yang delete. 

Dan zaman blog sudah berlalu, orang semua sudah berpindah ke facebook, instagram, twitter, yadayadayada.... dan pengenalan diri lebih terdedah di sana. 

Yes! Saya kembali di sini. Duduk di satu sudut yang tiada siapa mengenali dan saya bebas menjadi diri sendiri. Wow! Rasa nak lompat-lompat, rasa nak guling-guling, rasa nak jalan itik, sebab tak ada orang kenal. 

Lepas ni, tak puashati apapun, bebas je nak campak di sini.

Seperti karya Khadijah Hashim, Bila dan Di Mana. Petua bagaimana untuk meluahkan dan membuang segala apa yang kita pendam memang saya praktikkan sejak dari membacanya. Sejak Bila? 30 tahun dulu mungkin? 

Hallooooooooooo

Aku mahu berteriak ikut suka hati aku!!!! 

Hey dunia! Aku gembira!

Comments

Popular posts from this blog

Buangkan Busuk itu Ke Lubang Tandas

Degil dan Melawanlah

Aku lima tahun akan datang